"Még jó, hogy OzoneNetwork-nek csak 3 tetszett meg 4 buborékunkból:) http://t.co/y6n7eFOohe"
2014.01.24 13:04
tovább... |
Nagy szakértelemmel és maximális rugalmassággal rendelkezünk vállalati ügyfélportálok fejlesztésénél. Ez a feladat minden cégnél egyedi. A megvalósítás során elvégezzük az igények felmérését, majd részletes specifikációt készítünk a megvalósítandó rendszerhez.
Az ügyfélportálok közös jellemzője, hogy gyakran több külső rendszerhez is kapcsolódnak. Ez lehet ERP, számlázó, ügyviteli rendszerek, egyéb rendszerek (pl. GPS járműkövetés). Rendszerek összekapcsolásában nagy szakértelemmel rendelkezünk, hogy az Ön ügyfelei könnyen, gyorsan juthassanak információhoz, így növelve az Ön vállalati iránti bizalmat.
Hogyan tovább?
Amennyiben érdeklődik üzleti szoftverek iránt, kérjük, töltse ki űrlapunkat. Adjon meg minden olyan információt, amelyre szükségünk lehet az árajánlat elkészítéséhez.
Ha egyelőre csak kérdéseit szeretné feltenni,
írjon nekünk emailt!
E-Számla rendszerünket úgy terveztük meg, hogy egy egyéni vállalkozó és egy vállalat is használhassa. Míg előbbi a webes felületen készíthet számlákat, addig utóbbi csatlakozhat az E-Számla szerverhez.
Kérjük, tekintse meg a projekt weboldalát, ahol minden kérdésére választ kap.
Egyedi adatbázis-kezelő szoftvereket készítünk azért, hogy az Ön és munkatársai munkáját megkönnyítsük.
A sokszor internetes bázisú rendszereknek szinte minden szervezetnél létjogosultsága van. Ezekre a feladatokra sokszor nem felelnek meg a kész rendszerek, vagy csak drága megoldások állnak rendelkezésre.
Az internet alapú adatbázis kezelő rendszerek bárhonnan elérhetőek, és segítenek abban, hogy szervezete hatékonyan, gyorsan, kis hibalehetőséggel dolgozzon.
Hogyan tovább?
Amennyiben érdeklődik internet alapú szoftverek iránt, kérjük, töltse ki űrlapunkat. Adjon meg minden olyan információt, amelyre szükségünk lehet az árajánlat elkészítéséhez.
Ha egyelőre csak kérdéseit szeretné feltenni,
írjon nekünk emailt!
A hatékony CRM (Customer Relationship Management) szoftver biztosítja a szervezet vérkeringését.
A rendszer célja, hogy a Marketing, az Értékesítés, a Megvalósítás és a Támogatás fázisaiban segítse a szervezet információmozgását, segítse a folyamatokat azzal, hogy könnyen elérhetővé tesz minden kapcsolódó információt. Segítségével a menedzsment folyamatosan követheti, hogy mi zajlik szervezetén belül, látja, milyen eladások várhatóak a következő időszakban, és ezek alapján tervezhet.
A CRM rendszer elkészítésének előkövetelménye, hogy megértsük szervezete működését. Ez alapján olyan folyamatokat találunk, melyek egyszerűsítik azt, majd ezt valósítjuk meg a rendszerben.
Hogyan tovább?
Amennyiben érdeklődik internet alapú szoftverek iránt, kérjük, töltse ki űrlapunkat. Adjon meg minden olyan információt, amelyre szükségünk lehet az árajánlat elkészítéséhez.
Ha egyelőre csak kérdéseit szeretné feltenni,
írjon nekünk emailt!