Nagy szakértelemmel és maximális rugalmassággal rendelkezünk vállalati ügyfélportálok fejlesztésénél. Ez a feladat minden cégnél egyedi. A megvalósítás során elvégezzük az igények felmérését, majd részletes specifikációt készítünk a megvalósítandó rendszerhez.
Az ügyfélportálok közös jellemzője, hogy gyakran több külső rendszerhez is kapcsolódnak. Ez lehet ERP, számlázó, ügyviteli rendszerek, egyéb rendszerek (pl. GPS járműkövetés). Rendszerek összekapcsolásában nagy szakértelemmel rendelkezünk, hogy az Ön ügyfelei könnyen, gyorsan juthassanak információhoz, így növelve az Ön vállalati iránti bizalmat.
Hogyan tovább?
Amennyiben érdeklődik üzleti szoftverek iránt, kérjük, töltse ki űrlapunkat. Adjon meg minden olyan információt, amelyre szükségünk lehet az árajánlat elkészítéséhez.
Ha egyelőre csak kérdéseit szeretné feltenni,
írjon nekünk emailt!
E-Számla rendszerünket úgy terveztük meg, hogy egy egyéni vállalkozó és egy vállalat is használhassa. Míg előbbi a webes felületen készíthet számlákat, addig utóbbi csatlakozhat az E-Számla szerverhez.
Kérjük, tekintse meg a projekt weboldalát, ahol minden kérdésére választ kap.
Egyedi adatbázis-kezelő szoftvereket készítünk azért, hogy az Ön és munkatársai munkáját megkönnyítsük.
A sokszor internetes bázisú rendszereknek szinte minden szervezetnél létjogosultsága van. Ezekre a feladatokra sokszor nem felelnek meg a kész rendszerek, vagy csak drága megoldások állnak rendelkezésre.
Az internet alapú adatbázis kezelő rendszerek bárhonnan elérhetőek, és segítenek abban, hogy szervezete hatékonyan, gyorsan, kis hibalehetőséggel dolgozzon.
Hogyan tovább?
Amennyiben érdeklődik internet alapú szoftverek iránt, kérjük, töltse ki űrlapunkat. Adjon meg minden olyan információt, amelyre szükségünk lehet az árajánlat elkészítéséhez.
Ha egyelőre csak kérdéseit szeretné feltenni,
írjon nekünk emailt!
A hatékony CRM (Customer Relationship Management) szoftver biztosítja a szervezet vérkeringését.
A rendszer célja, hogy a Marketing, az Értékesítés, a Megvalósítás és a Támogatás fázisaiban segítse a szervezet információmozgását, segítse a folyamatokat azzal, hogy könnyen elérhetővé tesz minden kapcsolódó információt. Segítségével a menedzsment folyamatosan követheti, hogy mi zajlik szervezetén belül, látja, milyen eladások várhatóak a következő időszakban, és ezek alapján tervezhet.
A CRM rendszer elkészítésének előkövetelménye, hogy megértsük szervezete működését. Ez alapján olyan folyamatokat találunk, melyek egyszerűsítik azt, majd ezt valósítjuk meg a rendszerben.
Hogyan tovább?
Amennyiben érdeklődik internet alapú szoftverek iránt, kérjük, töltse ki űrlapunkat. Adjon meg minden olyan információt, amelyre szükségünk lehet az árajánlat elkészítéséhez.
Ha egyelőre csak kérdéseit szeretné feltenni,
írjon nekünk emailt!
A Page Control rendszert azért fejlesztettük, hogy automatizáltan jussunk pontos információkhoz a hálózaton lévő eszközökkel (pl. másológépekkel, nyomtatókkal) kapcsolatban, és az így nyert információt más rendszerek kiszolgálására, jelentések készítésére, döntések előkészítésére használhassa Ügyfelünk.
Elérhető a https://pagecontrol.hu címen.
Az eszköz automatikusan felismeri a hálózaton jelen levő, felügyelhető berendezéseket, és ha arra engedéllyel rendelkezik (felhasználói webes felületen szabályozható), elkezdi a felügyeletet.
A gyűjtött adatokat, biztonságos, egyedi SSL azonosítóval ellátott webservice-en keresztül juttatja a központi szerverre. A szerver az adatokat, mint idősorokat tárolja, így bemeneti adatot szolgáltatva jelentések, elemzések számára. A szerverről riportok és figyelmeztető üzenetek is kérhetőek.
Saját szervizes gyakorlatunkban a Page Controlt a CSRC rendszerhez hasonlóan az üzemeltetett gépek paramétereinek, számlálóinak követésére használjuk, kihasználva annak vendor függetlenségét. Lehetőségei kimeríthetetlenek, a hálózati switch-ek adatforgalmától a szerverek ventillátor fordulatszámáig rengeteg különféle paraméter figyelhető. Az eszközök által szolgáltatott paramétereket és azok jelentését szótárakban tároljuk a központi szerveren, ezért ha valahol felügyelni kell egy olyan berendezést, amilyen típusra máshol már fel lettek véve lekérdezési igények, azok automatikusan lekerülnek a helyi struktúrába, és engedélyezés esetén ott is működésbe lépnek.
Mint más megoldásainknak, a Page Controlnak is az a lényege, hogy szolgáltatásunk megbízhatósága, rendelkezésre állása a szerződésben foglaltaknak megfelelő állandóan magas színvonalú legyen.
Szervizes kollegánk pont azelőtt fog érkezni, mielőtt a toner kifogyna a gépéből; költségtakarékos módon, pontosan értesülhet IT erőforrásainak kihasználtságáról: mindez ma már nem utópia, hanem a mindennapok technológiája lehet az Ön szervezetében is.
A Page Control egy célzottan az IT üzemeltetésnél szóba jövő adatforrások begyűjtésére, tárolására, és elemzésére létrehozott rendszer.
Egy speciális firmware-el ellátott kisméretű, alacsony fogyasztású eszközt (Page Control kliens) telepítünk a felhasználó rendszerébe. Ennek konfigurálása böngészőben végezhető el, hasonlóan egy routeréhez.
Az eszköz automatikusan felismeri a hálózaton jelen levő (akár a teljes, akár a megadott ip tartományon belül, akár a megadott broadcast címhez tartozó), felügyelhető berendezéseket, és ha arra a felhasználó a webfelületen keresztül engedélyt ad, elkezdi a felügyeletet.
A gyűjtött adatokat, biztonságos, NetLock Kft. által tanúsított, egyedi SSL azonosítóval ellátott webservice-en keresztül juttatja a központi szerverre. A szerver az adatokat idősorokként tárolja, melyek egy felhasználónév, jelszó párossal (később módosítható) hitelesített webfelületen keresztül megtekinthetőek.
Ezen a felületen megtekinthető a kliens által küldött berendezések listája a hozzájuk tartozó legfrissebb adatok, illetve az egyes gépek adataihoz tartozó történet.