Nyáron olvashattuk, hogy az Apple több, mint 1 millió darab iPhone 3GS modellt adott el az értékesítés első hétvégéjén(!). Ebből arra kell következtetnünk, hogy az okostelefonok bizony egyre népszerűbbek lesznek, aminek előbb-utóbb az Email Marketing szokásainkra is hatással kell lennie.
Egyre többször használjuk a mobilunkat arra, hogy akárhol is vagyunk, meg tudjuk nézni a friss Emaileket. Itt kezdődik a probléma. Probléma, a levelek feladói számára. Elküldött hírleveleink nagy részét ugyanis igen nehezen lehet elolvasni ilyen eszközökkel. Mik azok az alapvető elvek, amit szem előtt kell tartanunk az új levelek tervezésénél?
1. Koncentráljunk a levél elejére: A legfontosabb tartalmakat a levél elején jelenítsük meg, akár a webes verzió, és a továbbítás linkek áthelyezése árán is.
2. Figyeljünk a szélességre: Ha egy mód van rá, a levelek ne legyenek 600px-nél szélesebbek. Így a betekintő ablakokba, és az okostelefonokba is jobban beleférnek.
Ideje újratervezni!