Talán Ön is észrevette, hogy egyre jobban meg kell küzdeni az eredményért a keresőoptimalizálásban. Milyen irányba érdemes elmozdulnunk?
-
Kifinomult módszerek
A legalapvetőbb módszerek már annyira elterjedtek, hogy valószínűleg már nyugdíjas otthonokban is ismertek, így ezek alkalmazásától nem várhatunk csodát. Innentől viszont a legfontosabb megérteni azt, hogy mi, hogyan befolyásolja helyezésünket, amit teszteléssel tudunk a legbiztosabban megmondani. Az ötletek lehet kutatásunk eredménye, de sok mindent elleshetünk a nálunk jobban teljesítőktől.
-
A PageRank nem sokat ér, ha nem javít az eredményen
Ha bevétele hirdetési kampányokon keresztül érkezik, valószínűleg nem sokat számít Önnek a PageRank, de amennyiben a jobb érték következtében nagyobb, jobb minőségű és jobb megtérülésű látogatások érkeznek oldalára, igencsak fontos Önnek ez az érték.
-
Célok meghatározása
Érdemes alaposan átgondolni céljainkat: egy eltévesztett irány erősen csökkentheti erőfeszítései eredményességét. Mindig gondolkodjunk hátulról: a cél nem a látogatók számának növelése, hanem a konverzióké...
Ideje továbbmenni a megszokott gyakorlatoknál, és új módszerekkel próbálkozni, de ne feledkezzünk meg a tesztelésről sem!