Oldaltérkép
Kapcsolat
Árajánlat
+36 20 A R E N D E S
Blog
előző következő
Tippek optimalizálásról, email marketingről...
"Igazi csetes csemege..."
+ 36 20 A R E N D E S
(+36 20 273 6337)
RENDESWEB Fejlesztési és Tanácsadó Kft.
1173 Budapest, Határhalom u. 4.
Turbózzuk fel a CPC kampányokat
2010-06-29 18:38:47

A CPC kampányokra hónapok óta rá se nézett, van pár konverzió, de lehetne több, lehet, hogy be kéne nézni, mi a helyzet a fiókomban, vagy kiadni egy profi cégnek az egészet... Ismerős a helyzet?

Mielőtt elsietné a dolgot, hadd adjunk pár tippet, melyek nem kerülnek pénzbe, mégis nagyban növelhetik kampányai hatékonyságát. Bár a tippek elsősorban Adwords rendszerre vonatkoznak, más CPC jellegű kampányokban is hasznosnak bizonyulhatnak.

  • Akkor menjen, amikor érdemes
    a hirdetéseket akkor érdemes leginkább futtatni, amikor célcsoportunk a legaktívabb. A hirdetés ütemezés elnevezésű hatékony eszközzel szinte percre pontosan ütemezhetjük hirdetéseink megjelenítését, így arra koncentrálhatja forrásait amikor a legnagyobb az aktivitás!
  • A jól választott kulcsszó aranyat ér
    Alkalmazzunk olyan kulcsszavakat, amiket ténylegesen azok használnak, akik meg fogják rendelni termékeinket, szolgáltatásainkat. Ebben a kulcsszóválasztó eszköz lesz segítségünkre, amit Adwords fiókunk Lehetőségek menüpontja alatt találunk.
  • Hosszabb kifejezések használata
    Nem feltétlenül azokat a szavakat kell használnunk, ahol a legnagyobb a verseny. Lehet, hogy bizonyos kifejezések sokkal célravezetőbbek lesznek, és olcsóbb, jobb konverziókat eredményeznek.
  • Gondolkodjunk szezonálisan
    Növeljük meg a kampányokra fordított összeget az adott iparág legforgalmasabb időszakaira.
  • Használjuk a fantáziánkat
    Próbáljuk csak ki, sokszor szinte teljesen megegyeznek a hirdetések szövegei. Használjunk olyan - akár furcsa - szóösszetételeket, amik megfogják a szemet.

Egy szóval: vigyünk egy kis frissességet kampányainkba, meg fog térülni!