A CPC kampányokra hónapok óta rá se nézett, van pár konverzió, de lehetne több, lehet, hogy be kéne nézni, mi a helyzet a fiókomban, vagy kiadni egy profi cégnek az egészet... Ismerős a helyzet?
Mielőtt elsietné a dolgot, hadd adjunk pár tippet, melyek nem kerülnek pénzbe, mégis nagyban növelhetik kampányai hatékonyságát. Bár a tippek elsősorban Adwords rendszerre vonatkoznak, más CPC jellegű kampányokban is hasznosnak bizonyulhatnak.
-
Akkor menjen, amikor érdemes
a hirdetéseket akkor érdemes leginkább futtatni, amikor célcsoportunk a legaktívabb. A hirdetés ütemezés elnevezésű hatékony eszközzel szinte percre pontosan ütemezhetjük hirdetéseink megjelenítését, így arra koncentrálhatja forrásait amikor a legnagyobb az aktivitás!
-
A jól választott kulcsszó aranyat ér
Alkalmazzunk olyan kulcsszavakat, amiket ténylegesen azok használnak, akik meg fogják rendelni termékeinket, szolgáltatásainkat. Ebben a kulcsszóválasztó eszköz lesz segítségünkre, amit Adwords fiókunk Lehetőségek menüpontja alatt találunk.
-
Hosszabb kifejezések használata
Nem feltétlenül azokat a szavakat kell használnunk, ahol a legnagyobb a verseny. Lehet, hogy bizonyos kifejezések sokkal célravezetőbbek lesznek, és olcsóbb, jobb konverziókat eredményeznek.
-
Gondolkodjunk szezonálisan
Növeljük meg a kampányokra fordított összeget az adott iparág legforgalmasabb időszakaira.
-
Használjuk a fantáziánkat
Próbáljuk csak ki, sokszor szinte teljesen megegyeznek a hirdetések szövegei. Használjunk olyan - akár furcsa - szóösszetételeket, amik megfogják a szemet.
Egy szóval: vigyünk egy kis frissességet kampányainkba, meg fog térülni!