Oldaltérkép
Kapcsolat
Árajánlat
+36 20 A R E N D E S
Blog
előző következő
Tippek optimalizálásról, email marketingről...
"Igazi csetes csemege..."
+ 36 20 A R E N D E S
(+36 20 273 6337)
RENDESWEB Fejlesztési és Tanácsadó Kft.
1173 Budapest, Határhalom u. 4.
'Élő halottak' a listán
2010-11-03 18:24:10

'Élő halottak' a listán - Email marketing blogAz Ön listáján is vannak olyan tagok, akik igazából már leiratkoztak, csak lusták voltak a hivatkozásra kattintani. Olvasás helyett törlik a leveleket, vagy a levélszemétbe irányítják azokat. A nyilvántartás szerint rendes tagok, de igazából csak ' élő halottként szerepelnek az Ön listáján.

Kinek jó ez, és mi a teendő?

 

Az első feladatunk, hogy megtaláljuk ezeket a tagokat. Ehhez szegmentálnunk kell a listánkat. Az olvasási statisztika alapján ez nem ajánlott, hiszen meglehetősen pontatlan. Határozzunk meg olyan aktivitást, ami a szegmentálás szabálya lesz. A kattintási statisztika lesz megfelelő erre a célra, hiszen az nem téved. Például kivehetjük ide azokat a tagokat, akik az elmúlt egy évben nem kattintottak linkre leveleinkben.

Ha ez megvan, próbálkozhatunk a következőkkel:

  • Bírjuk rá őket kattintásra
    Helyezzünk az emailbe egy nagy gombot, melyen keresztül eljutnak az oldalra, ahol beállításaikat kezelik. Lehet, hogy módosításaival olyan tartalmakat fog ezentúl kapni, mely relevánsabb számára, így még 'feltámadhat' aktív tagként.
  • Kérdezzük meg,
    hogy mi a gondja. Ha úgy látjuk, növekszik az inaktívak száma, kérdezzünk tőlük rendszerünkkel kapcsolatos kérdéseket, mint pl: milyen gyakorisággal szeretné kapni hírlevelünket?
  • Kivételezzünk
    Küldjünk olyan ajánlatokat, melyek múltbéli aktivitástól függnek. Ezzel nagyobb aktivitásra ösztönözzük a tagokat. Ha egyedi, aktivitás-függő leveleket küldünk, levelünk relevánsabb, és vonzóbb lesz.

Az 'élő halottak' senkinek nem jók. Felesleges levelezést jelentenek, és higítják statisztikáinkat. Sok sikert az újraélesztéshez!