Oldaltérkép
Kapcsolat
Árajánlat
+36 20 A R E N D E S
Blog
előző következő
Tippek optimalizálásról, email marketingről...
"Igazi csetes csemege..."
+ 36 20 A R E N D E S
(+36 20 273 6337)
RENDESWEB Fejlesztési és Tanácsadó Kft.
1173 Budapest, Határhalom u. 4.
Hírlevél: a Föld és a marketing jóbarátja
2010-03-19 12:37:58

DM helyett hírlevélEgyre jobban a középpontba kerül a környezetvédelem, és ennek hétköznapjainkra is hatása van: szelektíven gyűjtjük a hulladékot, a napenergiát kezdjük hasznosítani stb. Amennyiben úgy dönt, hogy az Ön DM (direct mail) levelei miatt ne kelljen több fát kivágni, az sokat dobhat marketing eredményein is. A címzettek rögtön reagálhatnak a levélre: kattinthatnak, vagy továbbíthatják ismerőseiknek a levelet. És mindemellett Ön költséget csökkent, szinte rögtön látja a kampányok eredményét, illetve a statisztikák alapján fejlesztheti rendszerét.

Természetesen a DM-nek mindig meglesz a helye, viszont érdemes átnézni anyagainkat, valószínűleg fogunk olyat találni, amit érdemes lehet átállítani emailre. Íme pár tipp az átálláshoz:

  • Magyarázzuk meg:
    DM leveleinkben jelezzük a közelgő átállást, és írjuk le világosan érveinket és azt, hogy miért lesz előnyös az átállás a vásárlók számára is
  • Vezessük át DM címzettjeinket:
    Ezt kezdhetjük úgy, hogy egy kiemelkedő helyen elhelyezünk egy URL címet, ahol a látogató amellett, hogy olvashat az email alapú marketing előnyeiről, illetve feliratkozhat elektronikus listánkra
  • Ajánljunk kedvezményeket a jelentkezőknek:
    Sokat segít, ha vásárlási kedvezményt, hűségpontokat, vagy egyéb egyedi előnyt ajánlunk az email listánkra jelentkezők számára.

Hajrá zöldek: használjuk ki az email marketing előnyeit, és mutassuk meg vásárlóinknak, hogy érzékenyek vagyunk környezetünk állapota iránt!