Egyre jobban a középpontba kerül a környezetvédelem, és ennek hétköznapjainkra is hatása van: szelektíven gyűjtjük a hulladékot, a napenergiát kezdjük hasznosítani stb. Amennyiben úgy dönt, hogy az Ön DM (direct mail) levelei miatt ne kelljen több fát kivágni, az sokat dobhat marketing eredményein is. A címzettek rögtön reagálhatnak a levélre: kattinthatnak, vagy továbbíthatják ismerőseiknek a levelet. És mindemellett Ön költséget csökkent, szinte rögtön látja a kampányok eredményét, illetve a statisztikák alapján fejlesztheti rendszerét.
Természetesen a DM-nek mindig meglesz a helye, viszont érdemes átnézni anyagainkat, valószínűleg fogunk olyat találni, amit érdemes lehet átállítani emailre. Íme pár tipp az átálláshoz:
Hajrá zöldek: használjuk ki az email marketing előnyeit, és mutassuk meg vásárlóinknak, hogy érzékenyek vagyunk környezetünk állapota iránt!