A Nielsen augusztusi jelentéséből láthatjuk, hogy 2009. júniusában az Egyesült Államokban több, mint 10 milliárd internetes keresést indítottak. A keresések 66,1 %-át a Google keresőjével indították, ami 6,6 milliárd keresést jelent. Ez élő bizonyíték arra, hogy komoly figyelmet kell fordítanunk arra, hogy a Google organikus találataiban is jó helyen szerepeljünk. Mi a kulcsa ennek?
Négy top tippet adunk a frissítésre:
-
Válasszunk megfelelő oldalcímeket A title elem különösen fotos szereppel rendelkezik, amikor a keresőkről beszélünk, ezért figyeljünk oda rá. Legyen minden oldalcím egyedi, tükrözze az adott oldal tartalmát, és tartalmazza azokat a keresőszavakat, melyeket a leggyakrabban használnak a látogatók az adott témában.
-
Használjunk 'okos' URL-eket Az URL-ek, vagyis a webcímek, amiken keresztül elérjük weboldalunk tartalmát, ugyancsak számítanak, amikor keresőkről beszélünk. Mondják el miről szól az oldal, utaljanak a tartalomra - például egy webáruház esetében a kategóriák, vagy a termékek nevére.
-
Indítsunk blogot! A blog folyamatosan frissülő, új tartalmat jelent, amit nagyon szeretnek a keresők. Emellett - amennyiben hasznosnak találják - a látogatók hivatkozni fognak rá, ami szintén jót tesz a honlap ismertségének.
-
Nyissunk kifelé Erősítsünk PR oldalon - Írjunk cikkeket más médiákban, amik szintén oldalunkra hivatkoznak. Vegyünk részt blogok, fórumok társalgásaiban, ahol célcsoportunk megfordul.