Oldaltérkép
Kapcsolat
Árajánlat
+36 20 A R E N D E S
Blog
előző következő
Tippek optimalizálásról, email marketingről...
"Igazi csetes csemege..."
+ 36 20 A R E N D E S
(+36 20 273 6337)
RENDESWEB Fejlesztési és Tanácsadó Kft.
1173 Budapest, Határhalom u. 4.
Biztonságos landolás - a jó érkezőoldal ismérvei
2010-02-25 13:02:26

VásárlásAz érkezőoldal (landing page) szerepe nem újszerű: az offline üzleti életben ugyanígy fontos szerep jut annak, hogy mik az első benyomásai egy látogatónak - milyen látvány fogadja, mit olvas le az arcokról, amiket meglát, milyen a hang-, vagy az illathatás. Ez az esetek többségében meghatározza, lesz-e vásárló a látogatóból.
A kérdés tehát egyszerű: Mitől lesz még hatásosabb hirdetéseink érkezőoldala? A marketingscoop.com munkatársa, Michael Felischner szerint a következőkre kell figyelnünk:

  • Keltsük fel a látogató figyelmét
    Használjunk nagy, félkövér betűs címet, ami megfelel annak, amit látogatónk keres.
  • Látványelemek
    Ha telerakjuk szöveggel az oldalt, a látogatónk nem fogja végigbogarászni, rögtön odébbáll. használjunk sokatmondó képeket - a kép 1000 szónál is többet érhet!
  • Vásárlói vélemények
    Jelenítsük meg mások pozitív véleményét termékünkről: a legtöbben szeretnek mások véleménye alapján dönteni.
  • Ingyenes ajándék
    A látogató adataiért cserébe ajánljunk fel valamit, vagy ha webshopot üzemeltetünk, az első vásárlás mellé valamilyen ajándékot.
  • Korlátozott ajánlat
    Sürgessük a látogatót időszakos ajánlattal, vagy korlátozott körnek járó kedvezménnyel
  • Választási lehetőségek
    Kínáljunk fel minél több lehetőséget: fizetési módok, kapcsolatfelvételi módok - ha lehet, adjunk ingyenes telefonszámot, vagy visszahívási lehetőséget!
  • Ne felejtsünk tesztelni
    Teszteltjük oldalunk eredményeit. Erre a legalkalmasabb a Google Website Optimizer nevű ingyenes eszköz - ha szeretné, segítünk Önnek ebben! Kideríthetjük, melyik variációnk a legsikeresebb vásárlóink körében.

Sok sikert a megvalósításhoz!