Az érkezőoldal (landing page) szerepe nem újszerű: az offline üzleti életben ugyanígy fontos szerep jut annak, hogy mik az első benyomásai egy látogatónak - milyen látvány fogadja, mit olvas le az arcokról, amiket meglát, milyen a hang-, vagy az illathatás. Ez az esetek többségében meghatározza, lesz-e vásárló a látogatóból.
A kérdés tehát egyszerű: Mitől lesz még hatásosabb hirdetéseink érkezőoldala? A marketingscoop.com munkatársa, Michael Felischner szerint a következőkre kell figyelnünk:
-
Keltsük fel a látogató figyelmét
Használjunk nagy, félkövér betűs címet, ami megfelel annak, amit látogatónk keres.
-
Látványelemek
Ha telerakjuk szöveggel az oldalt, a látogatónk nem fogja végigbogarászni, rögtön odébbáll. használjunk sokatmondó képeket - a kép 1000 szónál is többet érhet!
-
Vásárlói vélemények
Jelenítsük meg mások pozitív véleményét termékünkről: a legtöbben szeretnek mások véleménye alapján dönteni.
-
Ingyenes ajándék
A látogató adataiért cserébe ajánljunk fel valamit, vagy ha webshopot üzemeltetünk, az első vásárlás mellé valamilyen ajándékot.
-
Korlátozott ajánlat
Sürgessük a látogatót időszakos ajánlattal, vagy korlátozott körnek járó kedvezménnyel
-
Választási lehetőségek
Kínáljunk fel minél több lehetőséget: fizetési módok, kapcsolatfelvételi módok - ha lehet, adjunk ingyenes telefonszámot, vagy visszahívási lehetőséget!
-
Ne felejtsünk tesztelni
Teszteltjük oldalunk eredményeit. Erre a legalkalmasabb a Google Website Optimizer nevű ingyenes eszköz - ha szeretné, segítünk Önnek ebben! Kideríthetjük, melyik variációnk a legsikeresebb vásárlóink körében.
Sok sikert a megvalósításhoz!