Miután hirdetésünk jól végezte dolgát és egy potenciális ügyfél rákattint, következik a következő megpróbáltatás: az érkezőoldal. Ennek az oldalnak különösen fontos szerepe van, hiszen ezen múlik, képesek vagyunk-e a potenciális vásárlóból vásárlót faragni, illetve egy lépcsőfokkal közelebb vinni ehhez.
Mitől lesz hatásos egy érkezőoldal? Cikkünkből megtudhatja!
Történt már meg Önnel az, hogy az Analyticset böngészve nagy mennyiségű olyan látogatást észlelt, melyek nem cége valódi tevékenysége után érdeklődtek? Az irreveláns látogatások feleslegesen foglalják le szervere erőforrásait, és rontják statisztikái használhatóságát.
Mit tegyünk annak érdekében, hogy oldalunkat azok találják meg, akik célcsoportunkhoz tartoznak?
A Nielsen augusztusi jelentéséből láthatjuk, hogy 2009. júniusában az Egyesült Államokban több, mint 10 milliárd internetes keresést indítottak. A keresések 66,1 %-át a Google keresőjével indították, ami 6,6 milliárd keresést jelent. Ez élő bizonyíték arra, hogy komoly figyelmet kell fordítanunk arra, hogy a Google organikus találataiban is jó helyen szerepeljünk. Mi a kulcsa ennek?
Négy top tippet adunk a frissítésre.