A keresőoptimalizálás rohamos gyorsasággal fejlődik manapság, és pusztán azzal, hogy bizonyos követelményeknek megfelel weboldalunk, már nem érünk el eredményt.
Mi a teendő, hogy ne maradjunk le?
Ha ellaposodik az Adwords, vagy más CPC kampányunk, érdemes elgondolkodni azon, hogyan tudnánk élénkíteni, növelni a hatékonyságát. Ehhez nem feltétlenül kell nagy összegeket kiadnunk, lehet, hogy néhány hasznos tippel is elérjük célunkat.
Akkor, jöjjenek a tippek!
Manapság egy vállalat sem mellőzheti a keresőmarketing (SEM - Search Engine Marketing) szerepét, amely Észak Amerikában több mint 10 milliárd dollárt termel már évente. Azonban felvetődik a kérdés: Menjen, vagy maradjon? Adjuk ki a kampányok kezelését egy külső cégnek, vagy oldjuk meg házon belül?
Hadd segítsünk a döntésben!