Ha ellaposodik az Adwords, vagy más CPC kampányunk, érdemes elgondolkodni azon, hogyan tudnánk élénkíteni, növelni a hatékonyságát. Ehhez nem feltétlenül kell nagy összegeket kiadnunk, lehet, hogy néhány hasznos tippel is elérjük célunkat.
Akkor, jöjjenek a tippek!
A gazdasági válság kapcsán az email marketinggel foglalkozó cégeken is nagyobb a nyomás: teljesíteni kell az elvárt értékeket mind a kampány jelentésekben, mind a feliratkozási statisztikákban. Ez utóbbi feladat esetében csábító lehet külső listák bérlése, vagy megvásárlása, azonban ezzen óvatosan kell bánni.
Néhány érv arra nézve, miért ne tegyük tönkre listánkat vásárolt címekkel!
Manapság egy vállalat sem mellőzheti a keresőmarketing (SEM - Search Engine Marketing) szerepét, amely Észak Amerikában több mint 10 milliárd dollárt termel már évente. Azonban felvetődik a kérdés: Menjen, vagy maradjon? Adjuk ki a kampányok kezelését egy külső cégnek, vagy oldjuk meg házon belül?
Hadd segítsünk a döntésben!