Igyekszik védeni a környezetet? Ez marketingjének is jót tehet! Például amennyiben úgy dönt, hogy az Ön DM (direct mail) levelei miatt ne kelljen több fát kivágni, az sokat dobhat marketing eredményein is. A címzettek rögtön reagálhatnak a levélre: kattinthatnak, vagy továbbíthatják ismerőseiknek a levelet.
Hogyan térjünk át Dm-ről emailre? Olvassa el tippjeinket!
Miután hirdetésünk jól végezte dolgát és egy potenciális ügyfél rákattint, következik a következő megpróbáltatás: az érkezőoldal. Ennek az oldalnak különösen fontos szerepe van, hiszen ezen múlik, képesek vagyunk-e a potenciális vásárlóból vásárlót faragni, illetve egy lépcsőfokkal közelebb vinni ehhez.
Mitől lesz hatásos egy érkezőoldal? Cikkünkből megtudhatja!
A TYM blog egy érdekes posztja szerint nem biztos, hogy a sok leiratkozónak a hírlevelek ritkítását kell eredményeznie. Mit tegyünk, ha hasznos és érdekes információkat tartalmazó levelünkre válaszként többen úgy döntenek, hogy nem kérnek többet belőlünk? Olvassa el cikkünket, és megtudja!